Monday, May 09, 2005

människoförakt människoslakt

hörrö hörrö ska du ha en bira eller ska jag kasta den i skallen på någon.
skriker polarn från andra sidan gatan precis när man tar sin tur med hörlurar för att stänga ute just sådana kommentarer från alla idioter i stadens dekadenta stress.
nej jag vill inte ha något gör vad fan du vill kasta den i skallen på dig själv eller kasta den i backen och slicka upp det som det djuret du är.
fan polarn är nästan alltid den man träffar på som ska snacka och vara tjenis
bli bjuden på bira när man går själv och bara tänker på att man vill slå in pannbenet på nästa människa som råkar gå förbi en utan att gå fem meter ifrån eller kollar ner i marken.
men nog fan är man alltid trevlig ändå.till och med själv startar konversationen
"fan kompis inte sett dig på ett tag går det bra med tjejen,drogfriheten,becknandet bla bla bla"
"nej det är fan illa nu alltså"
"oj fan låter jobbigt haka jag hookar oss en bira på närmsta hak"
när man egentligen vill säga att jag ska dra och dricka bira och kanske till och med få råd med käk eller i alla fall jordnötter så dra åt helvete och jag tänker inte bjuda dig på ett skit för jag får bara ut hulkningar av din fula jävla nuna och det får jag hellre av biran jag ska dricka för den smakar i alla fall bra och ger mig något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home