Monday, September 19, 2005

ge mig lite lööövin när löven faller

sitter och drickar kallt kaffe och röker en joint. fan jag som inte ens röker sådana växter egentligen och kan inte ens rulla en (minuspoäng i hiphop subkultur tävlingen) dom ser ut som döda fiskar typ en rödspätta eller något. men vad gör man vill liva upp hösten lite med lite spänning eftersom nojjan alltid tar vid så blir det lite äventyr

håller mig bara på rummet har hittat en massa såna svarta prickar och konstiga saker att stirra på i taket.

i mina bästa stunder inbillar jag mig att jag är en reinkarnation av charles bukowski. men sen kommer jag på mig själv att jag är en blödande sörja till mes och är dålig på att dricka sprit och slåss


för lite öl för få spännande möten mest bara folk man vill ge på nöten men egentligen längtar man bara tillbaka till lågstadiet då man hade gallonbrallor och en rund och go fröken

1 Comments:

Blogger tina said...

Vem saknar inte sin lagstadielarare och vem mar inte som bast av att tanka pa dom dar tummvantarna som bara fladdrade runt fastspanda vid armen.

grav inte ner Dig i hosten, den e ju det finaste under hela aret.

Jag e sa satans trott pa de dar svarta prickarna, har hittat pahittade gropar istallet.

Karlek

4:32 AM  

Post a Comment

<< Home