Wednesday, March 01, 2006

springtime gotdamnit spring fort

svenne-sjuka är eftertankens sjuka. sitta och hosta och lyssna på tracy chapman.jag vill ha parken vara folkölens främsta representant bara sitta där sippa folle smygkolla på folk genom bokens osynliga hål. lyssna på livshistorier omringad av härdade medelålders parkhängare dom där som nya södermalmsmänniskor ser som ena stunden pittoreskt emblem för hur det var och andra stunden spottar på.men jag vill inte se hånglande paren småflickorna med blommiga klänningar som skuttar hand i hand. den idyllen krossar jag med mina fingrar samtidigt som jag sveper en till folköl.


eat a dick or cut a check ninja

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

shit ass, om det ändå fanns fler som skriver som du...

1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

ja då hade det vart förbannat trist och enformigt kom jag på... tack i alla fall!

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

men min vän... vad är fel med småtjejjer i blommönstrade klänningar nigandes i parken den gröna?
alla vill vi inmundiga folköl, med eller utan slagsmål eller 540cabshoweit på banket.
men att i samma stund få se på oförstörda människor, ej anandes om vilken vedervärdig värld vi huserar i är ett sällan skådat privilegium som vi inte annat än endast kan njuta av. marre min vän, jag har inga nummer kvar. min mobil är på garantilagning för andra gången och jag hade smart nog spart alla nummer på mobilen i sig.

så, ring ring ring .. om du ej mitt nummer kvar har så får du det igen..:
0739038504. pussar så länge och fakiebigspinflip.

3:47 PM  

Post a Comment

<< Home